6 Kasım 2009 Cuma

Yiğenim. az bak.

  • Aaabi sesli mesaj varya. o güzel bişiy. çok güzel ama . sizin için kozmopolitan bir listesi hazırladım. utkupolitan. Çok güzel mutluluklar. Ve gerçek bir travma. birkaç gerçek travma.

    Çok güzel mutluluklar :
    1) Mektup almak. bu var. mektup almak çok güzel mutluluktur ama çok . öyle böyle diyil. imza falan attırırlar ali utku dede ye mektup geldi diye. ve alırım onu açmak ayrı dert çok güzel bence. buraya girip okumuycak biliyorum fakat kendisi olur da okursa mektubumu istediğimi bilsin. o bilsin yapsın bunu.
    2)Sesli mesaj. bu da çok güzel. öyle mesaj falan gibi de değil.oolum sesli mesaj lan. baya böyle.hayatımda bir tek hakandan adam gibi sesli mesaj aldım. o da kontör derdine "bana ulaş" diyip kapatmış. bi de öyle bilinçli sesli mesaj da değil . baya telefon meşgulken bip sesine yakalanımş. boşa gitmesin diye. kahpe çünkü o.
    bu kadar yeter.

    Travma :
    1)Yeldem yine kuul oldu. yaptı bunu 1-2 hafta yeldem'in tadını çıkarıyoduk ki tam böyle msnde telefonda falan. telefonda bile konuştum kızla bu kadar iyyken kuul oldu gitti kaybettik yine. geri dön.
    2)Dalin kids. senelerdir aklımdan çıkmadığı için. üzülüyorum çok çok ama. dalin kids dalin kids o oo.. a o o o ooo oo. böyle şarkısı vardı.


    Tebessüm.
    1) Kestane çıktı. gördüm ve gerçek bir film tadıydı. bordo-gri kalın çizgili kazağımı giymiş film tadında yürürken cebimdeki son parayı sırf blog'a yazıp prim yapabilmek için kestaneye verdim. tadı da güzeldi.


    dön gel yeldem.

1 yorum: